OGŁOSZENIA PARAFIALNE

>> Jeśli nie jesteś czegoś pewien, a odpowiedzi na Twoje pytanie nie znalazłeś w dziale FAQ, pisz pod Pytaniami i prośbami.

piątek, 7 września 2012

Nowe rozdziały [005] | Krótkie podsumowanie

Nowe rozdziały [005]
13.08- 3.09

Ech... Na wstępie chciałam Was przeprosić za tak długie spóźnienie. Myślę jednak, że większość z Was, która się uczy, wie, jak to bywa pod koniec wakacji i na początku nowego roku szkolnego. Szczególnie, gdy idzie się do nowej szkoły- tak, jak ja. 

***
"Mówią, że egzystencja wampira kończy się podczas wbicia kołka. Cóż, mam odmienne zdanie na ten temat. Dla mnie skończyła się ona właśnie dziś. Zaprzepaściłam największą szansę jaką mogłam kiedykolwiek dostać od losu..."

***
"Jakie byłoby moje życie bez Sherlocka? Nudne. Zwyczajne. Nie do zniesienia.
Pewnie nie widzi jak wiele dla mnie zrobił i jak bardzo jestem mu wdzięczny. Nie. On po prostu nie chce tego widzieć. Mimo wszystko jest osobą w głębi duszy bardzo delikatną i rzadko chwaloną.”

***
"- Tooooommy! – Dziewczęcy krzyk dobiegł nagle do moich uszu, a potem drogę przeciął mi jakiś różowy płaszcz i plątanina jasnych włosów. Chwilę później w pobliskiej kałuży wylądował fioletowy parasol w białe kropki, a na szyi mojego brata zawisła blondwłosa niewiasta. Ich usta złączyły się w namiętnym pocałunku, od którego zrobiło mi się nagle niedobrze. To zdecydowanie nie był widok, który chciałam oglądać, a już zwłaszcza przed obiadem!"

***

W związku z tym, że mam obecnie mniej czasu niż kiedyś, zmieniam pewną zasadę- od teraz Nowe rozdziały będą ukazywać się raz na dwa tygodnie. No, ale ludzie- zgłaszajcie się! ;)
Następne Nowe rozdziały ukażą się około 17 września.

***

Na koniec notki chciałam dać krótkie podsumowanie Spisu. 
Został on założony na początku wakacji- 25 czerwca. Od tamtej pory minęły już 74 dni, a dokładniej- 2 miesiące i 12 dni. Przez ten czas do Spisu dołączyły już 43 blogi.

Popularność wg kategorii:
Harry Potter- 30 blogów
Pamiętniki wampirów- 4 blogi
 Manga i anime- 3 blogi
Gwiazdy i fani- 3 blogi
 Inne- 3 blogi

Niestety, jedyny blog w kategorii IGRZYSKA ŚMIERCI został usunięty. W tej sytuacji kategoria ta, jak również kategoria ZMIERZCH jest zupełnie pusta. Mam jednak nadzieję, że się to zmieni. ;)

Oczywiście zapraszam do dołączenia do Spisu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy