OGŁOSZENIA PARAFIALNE

>> Jeśli nie jesteś czegoś pewien, a odpowiedzi na Twoje pytanie nie znalazłeś w dziale FAQ, pisz pod Pytaniami i prośbami.

piątek, 27 lipca 2012

Nowe rozdziały [003]

Nowe rozdziały [003]
18.07-25.07

" - Yamato-san! – srogi głos kobiety dobiegł ich od końca jaskini. Obie, Shioko i Aiko, spojrzały w tamtym kierunku. Ona… Co ona tutaj…? Była ostatnią osobą, jaką mogłyby się obie spodziewać! Mimo wszystko blondynka powstała, przybierając na twarz stalową maskę obojętności.
- Czymże zasłużyłam sobie na twoją wizytę, Kuchiki Ruko?
Dostrzegła, jak z cienia wyjawia się postać Ashido. W głębi ducha poczuła się lżej. Dzięki Bogu…Zatrzymali go. Jej kącik ust lekko drgnął, ale szybko to zretuszowała, powracając spojrzeniem na niską sylwetkę czarnowłosej.
- Postanowiłam – odparła twardo, a Shioko uniosła brwi, jakby w pytaniu, o co jej chodzi. – Chcę przyłączyć się do was – po tych słowach obie kobiety otworzyły szeroko oczy, jakby w ogóle nie wierzyły w to, co słyszą. – Przyczynię się osobiście do upadku Soul Society!"
***
Rozdział XI
"- Ojej! - zerwałam się na równe nogi, a on spojrzał na mnie zaskoczony. Nieświadom tego, że mam zamiar odegrać ciekawą szopkę. Moje dłonie w szybkim ruchu znalazły się na moich policzkach.
- A tobie, co? - zapytał zdziwiony, nie kryjąc tego pod swoją maską obojętności.
- Co pan w ogóle robi w tej szkole? - pisnęłam, niby to zachwycona. - Draco Malfoy, naaaaaaajcudowniejszy facet w historii tego świata! Powinien pan iść na modela, czy coś! No niech pan tylko spojrzy w lustro, aaaach, te włosy!
- Mówiłem przecież, że mnie uwielbiasz - uśmiechnął się zjadliwie, prowokująco.
- Chyba zaraz padnę panu do stóp z wrażenia! O bogowie, ta inteligencja i doskonałe poczucie humoru! Bije od pana taką sympatią, miłosierdziem... Chyba zaraz eksploduję, w życiu nie spotkałam nikogo, kto byłby dla mnie aż tak miłym człowiekiem! - mówiłam ze sztucznym przekonaniem. Na potwierdzenie moich słów podskoczyłam i zrobiłam maślane oczy. "


***
Ogłoszenie
Niestety także i ja wyjeżdżam na 2 tygodnie [30.07-12.08]. W związku z tym: 
-wszystkie zgłoszone do Spisu blogi zostaną dodane po moim powrocie
-Nowe rozdziały [004] zostaną opublikowane po moim powrocie (ok. 13/14 sierpnia). Przez ten czas możecie zgłaszać swoje nowe notki. 
Pozdrawiam. :)

2 komentarze:

  1. Mam prośbę o zmianę nazwy autorki przy blogu http://forevermore-sentiment.blogspot.com/
    z WeSoŁej Ja na Tusia.
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy